27 Ağustos 2011 Cumartesi

Twitter'da 140 Karakter Sınırlamasına Son!


FiberTweet

Sınırsız Tweet

FiberTweet.comtwitter.com üzerindeki 140 karakter sınırlaması olmaksızın kullanıcılarına daha fazla karakter üzerinden içerik sağlamaya yönelik bir web tarayıcısı eklentisidir. Eklenti tamemen ücretsiz olup bir Turkcell Superonline hizmetidir.Bu eklentiyi tarayıcınıza kurarak hem kendi içeriklerinizi hem de diğer bu eklentiyi kullanan kullanıcıların içeriklerini tarayıcınız üzerinden okuyabilirsiniz. Eklentiyi kurmayan kullanıcılar ise 140 karakter sonrası içeriği kısa bir link (sprnln.net) üzerinden fibertweet.com adresinden okuyabilirler.

Fibertweet hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

Hemen yapmanız gereken www.fibertweet.com adresine girerek sağ kolonda görüğünüz tarayıcı logosuna tıklayarak eklentiyi indirmeniz ve tarayıcınıza kurmanız. Eklentiyi kurduktan sonra tarayıcınızı yeniden kapatıp açtığınızda twitter.com adresi üzerinden sınırsız tweetleme hizmetinden faydalanabilirsiniz.


Yardım

Eklentiyi kurdum ama çalışmıyor. Neden?
Nedenlerden birisi eklentiyi kurduğunuz tarayıcınızdan başka bir tarayıcı kullanıyor olmanız olabilir. Örneğin Firefox tarayıcı kullanıyorsanız, eklentinizin de firefox tarayıcı eklentisi olması gerekmektedir. Diğer bir neden de eklenti için gerekli olan tarayıcı sürümünüzün güncel olmaması olabilir. Bunun için lütfen tarayıcınızı güncelleyiniz.
Eklentim neden İngilizce, Türkçe kullanmak istiyorum. / Eklentim Türkçe ama İngilizce kullanmak istiyorum.
Eklentinizin twitter dil tercihine uyumlu olarak olarak gelir. Hangi dil tercihini istiyorsanız twitter ayarları üzerinden o dili seçmeniz gerekmektedir


0 yorum:

Yorum Gönder